韓國旅行:第四天(林蔭大道、漢江、東大門)

今天的行程由部隊窩開始(^o^)/
我地隨便選擇了一間酒店附近的餐廳

韓國節目中常見到的部隊窩
終於有機會試了,份量超多

 配菜也很多,淨食配菜也飽了

那碟薯仔好好食

呢餐真的超飽,而且剩好多
那位識國語的阿姨很nice
所以有點不好意思m(_ _)m

韓國的午餐每天也食到撐著
街邊小食也是很飽肚(o_o)

食完坐地鐵去林蔭大道
 店舖比較時尚,啲衫真係好靚(;゜0゜)

面包店門口擺設

♪(´ε` )

咖啡店again

最鍾意坐露台

berry berry smoothie & latte
今天有點不舒服,不應點凍飲(u_u)

離開咖啡店起程去漢江
開頭有啲迷路
然後遇到兩個英文好好嘅細路教我地去( ´ ▽ ` )ノ

 到嚕(^-^)好多人踩單車同野餐

 8:00pm 會著燈同噴水

幾浪漫(^_^)

中途見到有明星拍電視劇
哈米用閃光燈影相
俾啲工作人員鬧(・□・;)樣衰

 睇完搭地鐵去下一站
站入面有條地下街(>_<)正

好快行左陣,東大門進發

 東大門﹣獎忠洞豬腳街食晚餐

 配菜

主角

然後行過去東大門商圈
經過一間細超市,買左好多零食即食面

呢條路嘅攤檔係賣名牌a貨

去左呢棟apm行,因為哈米好攰(*☻-☻*)
好快行完就走

然後搭地鐵返酒店
原來我地第一日行錯左條奪命長路
唔使行多次太好( ´θ`)ノ

返到酒店,我地落左去食宵夜
但小販無開,就去左一間24小時食店
我地唔識韓文 (・・;)
出去門口手指指啲食物模型落單
我點左蒸餃子同紫菜包飯
哈米點左芝士年糕拉麵

哈米個餐模型明明有拉麵
但嚟到淨係得芝士年糕 哈哈 
然後問店主 佢用韓文解釋點解無拉麵 
所以我地最後都唔明點解無(z_z)

今天完滿結束