韓國旅行:第一天 (汗蒸幕、明洞)


我地一齊食晚飯再去機場
嗰晚hami塞車遲到,我發脾氣(・_・; 

出發!

機上面提供枕頭同毛毯, 好舒服♪(´ε` )

韓式拌飯,飛機餐中算好好味

大韓航空體都唔錯
唯一美中不足係⋯⋯
hami隔離坐了個嚴重腳臭的人
(°_°)

到達了,韓國剛日出,好美

喺機場7-11買t-money,然後坐巴士出發去我地嘅第一站

坐通宵機無訓到,攰死他(._.) 平時最愛訓

東大門汗蒸幕SPAREX
喺汗蒸幕點左一啲野食做早餐:雞蛋,粟米鬚水(好飲)同辛拉麵

試左唔同溫度嘅洞,按摩椅⋯⋯
搵左個地方,就咕咕咕訓著了
好舒服,好好訓

我地兩個都好鍾意汗蒸幕
放鬆嘅好地方(z_z)

去了汗蒸幕附近一間餐廳午膳
點了排骨湯同大醬湯
然後返酒店check in,放低行李
休息一陣再出發( ´ ▽ ` )

hami帶路,由酒店行到明洞大街
好熱鬧嘅地方(・◇・)好多街行

哇!

正呀!(>_<)

晚餐食烤肉,好好味
佢嘅最愛;-*
原來酒店樓下那間烤肉店是分店
返到香港睇相先發現到。

呢一日係我生日
唔記得左
返到酒店 哈米又扮晒野整估造怪
原來佢準備左禮物(>_<)驚喜


好鍾意
多謝黃嘉瑋
今天完滿結束