韓國旅行:第二天(新村、弘大)

今天的第一站﹣新

每日去地鐵站都會經過嘅攤檔
買左呢包韓國傳統小食
脆卜卜,好香紫菜味

哈米買左支成粒藥丸咁嘅水,個樽好好用(*_*)

出名春村炒雞
我地點左芝士炒雞,真係好好味(゚o゚;
服務員亦好nice

就快食完嗰時,叫一個白飯
 服務員幫我地加啲配料,同剩低嘅汁炒下
(;゜0゜)!好好味
旅程中最美味嘅食物

 午餐後,行下新村

條街有啲懷舊,同香港嘅街道好大分別
感覺真的出國旅行了

 韓國到處都有好靚嘅花

 大規模嘅自助式眼鏡店
眼鏡建議了哪種面型較合適,好貼心

 遇上咖啡宣傳活動(e_e)

我地排隊拎左免費咖啡
好難飲(;_;)

然後往弘大進發(^-^)
弘大逢週六都有free market,所以今日去
 熱鬧

 期待已久的thanks nature cafe,勁可愛(´ε` )
仲撞到yy

strawberry yogurt smoothie,令我愛上smoothie(c_c)
hami點了grape ade ,好fresh

hami喺新村買嘅匙扣,成個旅程見得最多
除左哈米就係佢喇(-。-;對眼識發強光

 弘益大學,成個地區好青春有活力

 左邊的攤檔應該就是free market

 上面放炸雞,下面裝可樂

晚餐﹣烤牛肉

食完飯後
我發脾氣,佢嬲我亂發脾氣
弘大至酒店段路
都分開行,無理對方

呢排脾氣大左
佢好遷就我,但一唔順意
我就發脾氣(/ _ ; )對唔住⋯

很感謝他的耐心和諒解
那些缺點,我會改善,嘗試做好一點

一週年快樂
會一直很珍惜您

今日也是完滿結束