韓國旅行:第六天(仁寺洞、清溪川、樂天世界)

旅程接近尾聲(*☻-☻*)
現在寫回顧也有點依依不捨

上一次去仁寺洞時,店舖也關了
今天,決定再去一遍

入口處有大叔們在表演
好快樂的音樂

仁寺洞大街
這裡的商店,主要售賣傳統的商品:
紙扇、毛筆、水墨畫等等

哈米喺呢度賣左好多手信俾佢屋企人(^◇^)
然後,我地去食中午飯

隨便揀左間餐廳,我地都幾鍾意坐地下
感覺無咁俱謹(^_^)☆

大醬湯同一啲前菜,碟小魚好好味

海鮮煎餅
飽飽飽飽⋯哈米話我食野好專心,唔食晒啲野都唔停(¬_¬)
食完繼續上路

經過一間懷舊小舖

人人商場

好想試,但已經好飽

設計同擺設都好得意趣致

有一間韓服貼紙相店
估唔到有機會著到韓服(^o^)/ 
然後,起程去清溪川

韓國常見的街頭特飲lemonade

係雪碧加新鮮檸檬汁,非常refresh

清溪川,鬧市中嘅綠洲
但有勁多蚊滋(・・;)我地影完拿拿臨走
前往我地今日最後一站

樂天世界♪( ´θ`)ノ

途中見到個婆婆,唔敢落電梯
哈米出手相助(^_^)☆

哈米喺度玩口水噴泡泡

依(・・;)

呢個幾好玩

小食攤檔嘅食物都註明卡路里,令人食得唔開懷

豬兔子,哈米夾中左(^◇^)

樂天城堡

哈米頭又痛,休息一陣
雖然今次想輕輕鬆鬆咁旅行
但每日都要行好多路 哈米又孭好多野好重 又負責搵路帶路⋯
 令佢病病地( ;  ; )

休息完行多一陣 

食左好好味嘅粒粒雪糕,我第一次食

然後,就道別樂天世界
返酒店附近食晚飯

再次光顧食部隊鍋嗰間餐廳,
點左煙薰五花腩

影影戰利品,然後收拾行李

時間過得真快
今天這麼快便結束了
T。T♥